Unii oameni au puterea de a te lăsa cu gura căscată cu „inteligența” lor, iar anumite momente se pot transforma în situații cu adevărat amuzante. Un schimb de replici între un client nemulțumit și angajații unui restaurant este de-a dreptul ilar.
Probabil că nu la fel de amuzant a fost momentul când un bărbat a dat o comandă de pizza, într-o vineri seară. A primit mâncarea, însă nicidecum ceea ce se aștepta. Nemulțumit, a decis să ia măsuri, astfel că a scris un mesaj pe Facebook firmei care livrase pizza. A explicat, foarte simplu, că nu a primit ceea ce dorise.
„Bună seara. Aș dori să fac o reclamație. Am primit o pizza doar blat, fără nimic pe ea”.
Cei de la restaurant au răspuns, ce-i drept, nu foarte prompt. După o oră, aceștia i-au cerut clientului o fotografie cu pizza, drept dovadă pentru a vedea despre ce este vorba și, mai apoi, probabil să rezolve situația: „Pozați vă rog”, a fost mesajul restaurantului.
Până acum, totul pare oarecum normal, însă răspunsul clientului nemulțumit e de milioane: „S-a rezolvat, am desfăcut invers pizza”.
Cel mai probabil, atunci când a văzut că nu primește ajutor imediat din partea restaurantului, bărbatul a întors pizza pe toate părțile. La propriu! Așa a descoperit că, de fapt, a ținut cutia invers și că pizza era exact așa cum o comandase. N-au lipsit ingredientele, doar a deschis-o el cu blatul în sus.😂😂😂😂