Sezonul estival este în plină desfășurare și turiștii au luat cu asalt litoralul mării negre, ca în fiecare an. Sunt o mulțime de opțiuni de cazare active, deși prețurile au suferit modificări majore. Unii turiști au fost șocați când au văzut ce se află în garsonierele de lux, în timp ce alții au rămas mască la prețurile exagerat de mari.
În loc de lux au găsit condiții mizere
Doi părinți din București au decis să organizeze o vacanță pe litoral alături de fiul lor de doar trei ani. Au optat pentru o garsonieră de lux, unde sperau că vor avea parte de toate condițiile necesare șederii lor, intimitate și pentru care au plătit 300 de lei pe noapte.
Când au ajuns acolo, au avut parte de șocul vieții lor: garsoniera nu era cea pe care au rezervat-o și nu părea a fi deloc una de lux, pentru că era foarte multă mizerie, praf în exces și nu funcționa nici măcar apa caldă. Mai mult, în apartament nu existau nici produse pentru strictul necesar precum saci menajeri, burete sau detergent și toate vasele erau foarte mizerabile
„Ni s-a dat o altă garsonieră, nu cea rezervată. Aceasta în care am fost cazați nu avea apă caldă deloc, nu se făcuse curat în ea, era un praf de nedescris. Deși garsoniera era de lux, nu aveam saci menajeri, burete și detergent de vase ca să spăl paharele foarte murdare de la bucătărie, ca să le putem folosi. Terasa era foarte prăfuită și fără uscător pe care să ne punem lucrurile ude.”, spune turista.
Au fost alungați din garsonieră
Pentru că li se părea normal să beneficieze de condițiile pentru care au plătit, au anunțat gazda de toate nemulțumirile pe care le aveau și toate minusurile care existau în garsonieră. Bărbatul a venit la fața locului și nu a reușit nici chip să rezolve problema cu apa caldă, moment în care a cedat.
Gazda s-a declarat nemulțumită de pretențiile pe care le aveau turiștii și le-a cerut să părăsească garsoniera, pentru că el va da banii înapoi, deși era sâmbătă seara și cei doi mai aveau cu ei și un copil care stătuse toată ziua pe plajă și era obosit și murdar.
“Când nu a reușit să rezolve cu apa caldă, ne-a reproșat că a băgat benzină de 150 de lei să vina să ne rezolve problema și că pe lângă faptul că nu ne convine că nu avem apă caldă, mai avem și alte observații. A zis să plecăm că ne dă banii înapoi, deși era 7.00 seara, sâmbătă, și aveam un copil de 3 ani obosit și nespălat după o zi de plajă”, a adăugat femeia.
Cei doi turiști au fost extrem de dezamăgiți de lipsa de ospitalitate a gazdei de pe litoral și au decis să vorbească despre experiența lor pentru ca alți oameni să fie mai atenți atunci când se cazează.
Cât costă o masă în Mamaia
Un bărbat care a ales să meargă în stațiunea considerată „perla litoralului” alături de întreaga familie regretă acum. El a avut parte de o surpriză neplăcută când a primit nota de plată pentru doar o bere, o porție de hamsii și o ciorbă.
Mai exact, pentru acestea trei a plătit 70 de lei, în timp ce soția ar fi trebuit să dea 75 de lei pe o friptură, dar preparatul nu a mai ajuns la ei. Bărbatul este dezamăgit de alegerea lui, dar cel puțin se bucură că nu a mai fost nevoit să plătească parcarea și a găsit o soluție.
”Am dat pe o ciorbă, o porție de hamsii și o bere 70 de lei. Soția mea a comandat o friptură de 75 de lei, care nu a a mai ajuns pe masa noastră.
Noroc că am putut lăsa mașina la o cunoștință, că dacă mai plăteam și taxa de parcare, care ajunge am auzit la aproape 100 de lei pe zi, paguba era și mai mare”, a declarat un turist pentru observatorulph.ro.